2015

Editura Polirom

1.   Psihologia validată ştiinţific. Ghid practic de cercetare în psihologie,  autor: Florin A. Sava

2.   În căutare de principii. Epistemologie şi metodologie socială aplicată, Petru Iluţ  (coord.)

3.   Reţelele sociale. Teorie, metodologie şi aplicaţii, autor: Marian-Gabriel Hâncean

4.   Politica între naţiuni. Lupta pentru putere şi lupta pentru pace, autor: Hans J. Morgenthau

5.   Relaţiile internaţionale contemporane. Teme centrale în politica mondială, Daniel Biro (coord.)

6.   Terapie familială sistemică – Ediţia a II-a revăzută şi adăugită – autori: Zoltan Konya, Agnes Konya

7.   Psihologia personalităţii.Trăsături, cauze, consecinţe – Ediţia a II-a revăzută şi adăugită – autori: Gerald Matthews, Ian J. Deary, Martha C. Whiteman

8.   Tratat de psihoterapii cognitive şi comportamentale – Ediţia a II-a revăzută şi adăugită – autor: Daniel David

9.   Comunicarea interpersonală, autor: Kory Floyd

10. Noua terapie prin acceptare şi angajament. Eliberează-te de scenariile minţii şi trăieşte-ţi viaţa, autor: Dr. Steven C. Hayes în colaborare cu Spencer Smith

11. Consilierea copiilor. O introducere practică, autori: Kathryn Geldard, David Geldard, Rebecca Yin Foo

12. Adepţii fanatici. Reflecţii asupra naturii mişcărilor de masă, autor: Eric Hoffe

13. Cum poţi să-i influenţezi pe ceilalţi. Ce ştiu, fac şi spun cei mai influenţi oameni, autor: Mike Clayton

14. Psihosociologie şcolară, volum coordonat de Ştefan Boncu şi Ciprian Ceobanu

15. Ce este tulburarea mentală. Evoluţionism, cultură, psihopatologie, autor: Mircea Lăzăresscu

16. Psihologie socială clinică, volum coordonat de Ion Dafinoiu şi Ştefan Boncu

17. Adopţia şi ataşamentul copiilor separaţi de părinţii biologici, autor: Ana Muntean

18. Economia socială a grupurilor vulnerabile, Doru Buzducea (coord.)

2013

LIBRĂRIE.NET

1.   Adopţia copiilor în România, autor: Anca Bejenaru 

2.   Biserica şi asistenţa socială din România, autor: Ion Petrică 

3.   Politica socială românească între tranziţie, reformă şi criză, autori: Roxana Radu, Cezar Avram

4.   Inocenţă şi violenţă erotică. Abuzul sexual exercitat în familie asupra minorilor, autor: Sorin M. Rădulescu

5.   Orientarea socială şi managementul social în acţiune, autor: Elena Carmen Lis

6.   Pedagogie socială. Valori, comportamente, experienţe, strategii, autor: Ioan Neacşu

7.   Personalitate, valori, stil de viaţă şi relaţii socioeducaţionale la adolescenţi. Strategii formative, autor: Loredana Andronache

8.   Strategii de prevenire a abandonării copiilor de către familie, autor: Carmen-Elena Botezatu

9.   Pedagogie şi elemente de psihologie şcolară pentru examenele de definitivare si obţinerea gradului didactic II (profesori, institutori, invăţători, educatoare). Elena Joiţa (coordonator), Vali Ilie, Mihaela Vlad, Ecaterina Frăsineanu

10. Vagabondajul autentic, autor: Cătălin Ionete

11. Stop violenţa în familie. Cunoaştere, prevenţie, intervenţie.

12. Maltratarea copilului – între cunoaştere şi intervenţie, autor: Mădălina Constantin

13. Terapii familiale şi asistenţă socială a familiei, autor: Monica Zapodeanu

14. Adopţia naţională. Metodologie, standarde, proceduri.

15. Asistenţa socială a mamelor adolescente, autor: Elena Petronela Şeban

16. Reprezentarea socială a persoanei cu dizabilităţi din România, autor: Florin Botoşineanu

17. Metode şi tehnici de evaluare a copiilor cu CES, autor: Maria Anca

18. Principiile marketingului, autori: Philip Kotler, Gary Armstrong. Ediţia a IV-a

19. Tehnician în turism. Manual pentru calificarea tehnician în turism. Clasa a XI-a. Filiera tehnologică. Profil servicii. Ruta directă de calificare. Nivel 3. Coordonator: Cristian Dincă

20. Gestiunea hotelieră, autori: Valentin Niţă, Gina Ionela Butnaru

21. Managementul unităţilor de turism. Metode financiar-contabile, autor: Cezar Florin Ivanof

22. Lexicon de termeni turistici – român – englez – german – spaniol, Gabriela Stănciulescu (coordonator), Nicolae Lupu, Gabriela Ţigu, Emilia Ţiţan, Felicia Stăncioiu

23. Statistica în turism şi comerţ. Teorie şi studii de caz în turism şi comerţ, autor: Emilia Gogu

24. Resure şi destinaţii turistice – interne şi internaţionale – Ediţia a II-a revizuită şi adăugită – autori: Nicolae Neacşu, Andreea Băltăreţu, Monica Neacşu, Marcela Drăghilă

25. Marketing în turismul rural, autor: Blanca Garcia Henche

26. Legislaţie hotelieră, autor: George Măgureanu

27. Turism internaţional . Lucrări practice. Statistici. Documente O.M.T. Legislaţie – Reglementări, autori: Nicolae Neacşu, Andreea Băltăreţu

28. Ospitalitatea în turismul românesc. Secolele XIX-XX-XXI. Vacanţe plăcute în staţiunile din România, autor: Stere Stavrositu

29. Evoluţii şi tendinţe în turismul internaţional. Aspecte teoretice şi practice, autor: Andreea Băltăreţu

30. Hotelul. Economie şi management  - Ed. a VI-a – autor: Nicolae Lupu

31. Managemetul operaţiunilor în hotelărie şi restauraţie, autor: Gabriela Stănciulescu, Cristina Micu

32. English – Romanian Dictionary of 

thematics and Systems Theory. Dicţionar englez – român de matematică şi teoria sistemelor, autor: Brânduşa Prepeliţă Răileanu

33. Marketing. Ghid pentru participarea la târguri şi expoziţii, autor: Zamfir C. Moise

34. Marketing on-line. O abordare orientată spre client, autori: Richard Gay, Alan Charlesworth, Rita Esen

35. Marketingul local, autor: Brigitte Arms

36. Marketingul în era digitală. O nouă viziune despre profit, creştere şi înnoire, autori: Philip Kotler, Dipak Jain, Suvit Maesincee

37. Marketing în sectorul public, autori: Philip Kotler, Nancy Lee

38. Maeştrii marketingului, autor: Sultan Kermally

39. Planul eficace de marketing, autor: Peter Knight

40. Marketing public şi optimul social, autor: Dorina Tănăsescu

41. Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul, autor: Harry Beckwith

42. First Steps into Marketing. Monica Marin (coordonator), Laura Mureşan, Iulia Răşcanu, Raluca Şerban

43. Marketing. Aspecte teoretice. Studii de caz. Aplicaţii. Teste. Ion Smedescu (coordonator)

44. Conform lui Kotler. Cea mai importantă autoritate în marketing îţi răspunde la întrebări, autor: Philip Kotler

45. Marketing 3.0 : de la produs la consumator şi la spiritul uman, autori: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

46. Chaotics. Management şi marketing în era turbulenţelor, autori: Philip Kotler, John A. Caslione