Articole științifice

Articole publicate în reviste cotate BDI

1. Gherghina Liliana, Strategies of the quality of Local Police Public Service in the municipalies from Romania’s Western Region based on marketing research (Strategii ale calităţii Serviciului Public Poliţia Locală la nivelul municipiilor din Regiunea de Vest a României pe baza cercetării de marketing), Ziua economistului, Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Economice, Analele Universităţii „Eftimie Murgu” Reşiţa, Fascicola II. Studii economice, Secţiunea II – Management&Marketing, JEL: M3, M31, revistă cotată CNCSIS B+, cod 331, indexată BDI

http://journals.indexcopernicus.com/karta.php?action=masterlist&id=5577 și EBSCO - Business Source Complete (PDF), Editura Eftimie Murgu, Reşiţa, 23 noiembrie 2011, ISSN 1584-0972, nr. 18 (Issue 18), pp. 188-198, disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

2. Gherghina Liliana, Marketing strategies based on the analysis of crimes investigated by the police in Romania’s West Region in the period 2007-2011 (Strategii de marketing pe baza analizei infracțunilor cercetate de poliție la nivelul Regiunii de Vest a României, în perioada 2007-2011), Analele Universităţii „Eftimie Murgu” Reşiţa, Fascicola II. Studii economice, Secţiunea 3 - Management, Marketing, Tourism & Commerce, pp. 246-253, revistă cotată CNCSIS B+, cod. 331, JEL: M3, M3, indexată BDI

http://journals.indexcopernicus.com/karta.php?action=masterlist&id=5577 și EBSCO - Business Source Complete (PDF), Editura Eftimie Murgu din Reșița, Issue 20, noiembrie 2013, ISSN-L 2344-6315, ISSN 2344-6315, disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

3. Gherghina Liliana, Market strategy – pivot of marketing policy (Strategia de piață – pivotul politicii de marketing), Analele Universităţii „Eftimie Murgu” Reşiţa, Fascicola II. Studii economice, Secţiunea 3 - Management, Marketing, Tourism & Commerce, pp. 246-253, revistă cotată CNCSIS B+, cod. 331, JEL: M3, M3, indexată BDI http://journals.indexcopernicus.com/karta.php?action=masterlist&id=5577 și EBSCO - Business Source Complete (PDF), Editura Eftimie Murgu din Reșița, Issue 20, noiembrie 2013, ISSN-L 2344-6315, ISSN 2344-6315, disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

4. Minica Mirela, Gherghina Liliana, Methodology of the study “corelation of competences of economists with the offer on labor market” (Metodologia cercetării din cadrul studiului „Corelarea competențelor absolvenților economiști cu oferta de pe piața muncii”), Universitatea „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu, Analele Universității, Științe Economice, pp.211-219. Indexată:  IDEAS , Genamics,  EcP,  EBSCO,  Cabell's,  SCIPIO,  DOAJ,  REPEC,  EconBiz,  Ulrich's, Scirius, YORK UNIVESITY, GLOABAL IMPACT FACTOR, Socionet, Directory of Research Journals Indexing, http://www.utgjiu.ro/revista/ec/pdf/2014-02/31_Minica%20Mirela.pdf, Târgu-Jiu, Issue 2/2014, ISSN-L 1844-7007, ISSN 2344-3685.

5. Gherghina Liliana, Differentiation of the firm’s offer on the market (Diferențierea ofertei firmei pe piață), Analele Universităţii „Eftimie Murgu” Reşiţa, Fascicola II. Studii economice, pp. 78-82, revistă cotată CNCSIS B+, cod. 331, JEL: M3, M3, indexată BDI

http://journals.indexcopernicus.com/karta.php?action=masterlist&id=5577 și EBSCO - Business Source Complete (PDF), Editura Eftimie Murgu din Reșița, Issue 21, noiembrie 2014, ISSN-L 2344-6315,ISSN 2344-6315, ISSN 2344-6498 (online), disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

6. Gherghina Liliana, The importance of image and communication of a brand or trademark positioning (Importanţa imaginii şi comunicării poziţionării unei mărci), Analele Universităţii „Eftimie Murgu”, Fascicola II. Studii economice, pp. 83-101, revistă cotată CNCSIS B+, cod. 331, JEL: M3, M3, indexată BDI

http://journals.indexcopernicus.com/karta.php?action=masterlist&id=5577 și EBSCO - Business Source Complete (PDF), Editura Eftimie Murgu din Reșița, Issue 21, noiembrie 2014, ISSN-L 2344-6315, ISSN 2344-6315, ISSN 2344-6498 (online), disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

7. Gherghina Liliana,  Positioning strategies of competing firms on the market (Strategii de poziționare a firmelor competitoare pe piață), Analele Universităţii „Eftimie Murgu” Reşiţa, Fascicola II. Studii economice, pp. 73-78, revistă cotată CNCSIS B+, cod. 331, JEL: M3, M3, indexată BDI

http://journals.indexcopernicus.com/karta.php?action=masterlist&id=5577 și EBSCO - Business Source Complete (PDF), Editura Eftimie Murgu din Reșița, Issue 22, noiembrie 2015, ISSN-L 2344-6315, ISSN 2344-6315, ISSN 2344-6498 (online), disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

8. Gherghina Liliana,  Importance of the tourism permit and licence for the operation of the tourism agencies in Romania (Importanţa brevetului şi a licenţei de turism pentru funcţionarea agenţiilor de turism din România), Analele Universităţii „Eftimie Murgu” Reşiţa, Fascicola II. Studii economice, pp. 79-85, revistă cotată CNCSIS B+, cod. 331, JEL: L8, L83, indexată BDI

http://journals.indexcopernicus.com/karta.php?action=masterlist&id=5577 și EBSCO - Business Source Complete (PDF), Editura Eftimie Murgu din Reșița, Issue 22, noiembrie 2015, ISSN-L 2344-6315, ISSN 2344-6315, ISSN 2344-6498 (online), disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

9. Gherghina Liliana, The analysis of resources, market and the indicators of the accomodation structures for the touristic product Bocsa area (Analiza resurselor, pieţei şi a indicatorilor structurilor de cazare turistică ale produsului turistic zona Bocşa), Annals of the „Constantin Brâncuşi” University of Târgu Jiu, Economy Series, Issue 3/2016, pp. 265-271, „Academica Brâncuşi” Publisher, ISSN 2344-3685/ISSN-L 1844-7007,  IDEAS , Genamics,  EcP,  EBSCO,  Cabell's,  SCIPIO,  DOAJ,  REPEC,  EconBiz,  Ulrich's, Scirius, YORK UNIVESITY, GLOABAL IMPACT FACTOR, Socionet, Directory of Research Journals Indexing, http://www.utgjiu.ro/revista/ec/pdf/2016-03/48_GHERGHINA%20LILIANA.pdf.

10. Gherghina Liliana, Andreş Solomia, Study regarding the management of local policeman career within the Reşiţa Local Police Division Public Service (Studiu privind managementul carierei de poliţist local în cadrul Serviciului Public Direcţia Poliţia Locală Reşiţa), Annals of the „Constantin Brâncuşi” University of Târgu Jiu, Economy Series, Issue 5/2016, pp. 126-140, „Academica Brâncuşi” Publisher, ISSN 2344-3685/ISSN-L 1844-7007,  IDEAS , Genamics,  EcP,  EBSCO,  Cabell's,  SCIPIO,  DOAJ,  REPEC,  EconBiz,  Ulrich's, Scirius, YORK UNIVESITY, GLOABAL IMPACT FACTOR, Socionet, Directory of Research Journals Indexing,http://www.utgjiu.ro/revista/ec/pdf/2016-05/20_GHERGHINA%20LILIANA,%20ANDRES%20SOLOMIA.pdf

11. Gherghina Liliana, Marketing research regarding the consumers’attitude to the non-food products offered by the supermarkets in Resita (Cercetarea de marketing privind atitudinea consumatorilor de produse nealimentare oferite de magazinele supermarket din Reșița), Analele Universităţii „Eftimie Murgu” Reşiţa, Fascicola II. Studii economice, pp. 104-115, revistă cotată CNCSIS B+, cod. 331, JEL: M3, M3, indexată BDI

http://journals.indexcopernicus.com/karta.php?action=masterlist&id=5577 și EBSCO - Business Source Complete (PDF), Editura Eftimie Murgu din Reșița, Issue 23, noiembrie 2016, ISSN-L 2344-6315, ISSN 2344-6315, ISSN 2344-6498 (online), disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

Articole/studii publicate în volumele conferinţelor indexate ISI Proceedings sau internaţionale desfăşurate în ţară sau străinătate (cu ISSN sau ISBN)

1. Gherghina Liliana, The premises of spatial modeling in the National Park Cheile Nerei Beiuşniţa (Premise ale modelării spaţiale în Parcul Naţional Cheile Nerei – Beiuşniţa), Sesiunea de comunicări ştiinţifice Ziua economistului. Conferinţă naţională cu participare internaţională – „Economia României şi integrarea europeană”, Analele Universităţii „Eftimie Murgu” din Reșița, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrative, Fascicola II - Studii Economice, revistă cotată CNCSIS C, Editura „Eftimie Murgu”, Reşiţa, 17- 18 noiembrie 2006, ISSN 1584-0972, nr. 13 (Issue 13), pp. 232-238, disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

2. Gherghina Liliana, Touristy arrangement of the mountain zones (Amenajarea turistică a zonelor montane), Sesiunea de comunicări ştiinţifice Ziua economistului. Conferinţă naţională cu participare internaţională – „Economia României şi integrarea europeană”, Analele Universităţii „Eftimie Murgu” din Reșița, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrative, Fascicola II - Studii Economice, revistă cotată CNCSIS C, Editura „Eftimie Murgu”, Reşiţa, 17- 18 noiembrie 2006, ISSN 1584-0972, nr. 13 (Issue 13), pp. 225-231, disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

3. Gherghina Liliana, The role of marketing in the quality of services and in the services consumerʹs behavior (Rolul marketingului în calitatea serviciilor şi a comportamentului consumatorului de servicii), Conferinţa Ştiinţifică Internaţională, cu tema „Economia României post-aderare. 2 Ani în Uniunea Europeană”, Analele Universităţii „Eftimie Murgu” din Reșița, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrative, Fascicola II - Studii Economice, Secţiunea II – Management şi Marketing, revistă cotată CNCSIS B+, Editura Eftimie Murgu, Reşiţa-Crivaia, 21-22 noiembrie 2008, ISSN 1584-0972, nr. 15 (Issue 15), pp.134-139, disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

4. Gherghina Liliana, Strategic marketing in the domanin of services (Marketing strategic în domeniul serviciilor), Conferinţa Ştiinţifică Internaţională, cu tema „Economia României post-aderare. 2 Ani în Uniunea Europeană”, 21-22 noiembrie 2008, Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrative, Secţiunea studii economice, Revista - Caiete de drept internaţional, Volumul II – Management, Marketing și informatică economică, revistă cotată CNCSIS B+, Editura Eftimie Murgu din Reşiţa, Reşiţa - Crivaia, 21-22 noiembrie 2008, Ediție specială, Anul IV 2008, ISSN 1584-0115,  pp. 474-480, disponibil în format tipărit la biblioteca Universităţii Eftimie Murgu din Reşiţa.

5. Gherghina Liliana, Marketing research regarding the qualities of the members of the community police (Cercetarea de marketing privind calităţile poliţiştilor comunitari), Conferinţa Ştiinţifică Internaţională dedicată Zilei Europei, cu tema Politici sociale şi administraţie publică în context european, Analele Universităţii „Eftimie Murgu” din Reșița, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrative, Fascicola II – Studii economice, Secţiunea III – Dezvoltare economică regională, revistă cotată B CNCSIS, Editura Eftimie Murgu, Reşiţa, 8-9 mai 2009, ISSN 1584-0972, nr. 16 special (Issue 16 specialy), pp. 315-321, disponibil în format tipărit la biblioteca Universităţii Eftimie Murgu din Reşiţa.

6. Cristescu Ilie, Gherghina Liliana, The „Comunity Police” Public Service or Product (Serviciu sau produs public Poliţia Comunitară), Conferinţa Ştiinţifică Internaţională dedicată Zilei Europei, cu tema Politici sociale şi administraţie publică în context europeanAnalele Universităţii „Eftimie Murgu” din Reșița, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrative, Fascicola II – Studii economice, Secţiunea III – Dezvoltare economică regională, revistă cotată B CNCSIS, Editura Eftimie Murgu, Reşiţa, 8-9 mai 2009, ISSN 1584-0972, nr. 16 special (Issue 16 specially), pp. 207-212, disponibil în format tipărit la biblioteca Universităţii Eftimie Murgu din Reşiţa.

7. Gherghina Liliana, The promotional activity of the Community Police Public Service through advertising and sales force (Activitatea promoţională a Serviciului Public Poliţia Comunitară prin publicitate şi forţa de vânzare), 1st International Conferente on Business Administration and Economics, „People. Ideas. Experience”, Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrative, Analele Universităţii „Eftimie Murgu” Reşiţa, Fascicola II – Studii economice, Secţiunea Administrarea Afacerilor, Subsecţiunea Marketing, JEL: M3, M31, revistă cotată CNCSIS B+, cod. 331, indexată BDI

http://journals.indexcopernicus.com/karta.php?action=masterlist&id=5577 și EBSCO - Business Source Complete (PDF), Editura Eftimie Murgu, Reşiţa, 22-23 octombrie 2010, ISSN 1584-0972, nr. 17 (Issue 17), pp. 237-243, disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

8. Gherghina Liliana, The product policy strategies of Local Police Service (Strategiile politicii de produs ale Serviciului Public Poliția Locală), 2nd International Conferente on Business Administration and Economics, „People. Ideas. Experience”, Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Economice, Analele Universităţii „Eftimie Murgu” Reşiţa, Fascicola II – Studii economice, Secţiunea 4 – Marketing, commerce and tourism, JEL: M3, M31, revistă cotată CNCSIS B+, cod 331, indexată BDI

http://journals.indexcopernicus.com/karta.php?action=masterlist&id=5577 și EBSCO - Business Source Complete (PDF), Editura Eftimie Murgu, Reşiţa, 25-26 octombrie 2012, ISBN 978-606-631-013-0, nr. 19 (Issue 19), pp. 477-486, disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

9. Gherghina Liliana, The importance of quality and consumers in the field of public services  (Importanța calității și a consumatorului în domeniul serviciilor publice), Volumul Conferinței Naționale cu titlul „Economia României şi Educaţia Economică”. Conferință organizată cu prilejul aniversării „Zilei Economistului”, din data de 21 noiembrie 2013 la Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor, Universitatea de Vest din Timişoara, pp. 155-164, Editura Mirton, Timișoara, susținută în 21 noiembrie 2013 și publicată în anul 2014, ISBN 978-973-52-1418-0, disponibil pe CD.

10. Gherghina Liliana, Contributions to the modelling of the capacity and activity of touristic accommodation in Romania’s West Region (Contribuții în modelarea capacității şi activității de cazare turistică în Regiunea de Vest a României), 3rd Interntional Conferente on Business Administration and Economics, „People. Ideas. Experience” ICBAER 2014, Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Secţiunea 4 – Marketing, commerce and tourism, lucrarea 7,  23-25 octombrie 2014, Reșița, ISSN 2360-6207, disponibil pe www.icbaer.ro.

11. Gherghina Liliana, Elaboration of the methodology of marketing research focused on consumers' attitude towards the touristic accommodation structures existing in Romania’s West Region (Elaborarea metodologiei cercetării de marketing privind atitudinea consumatorilor față de structurile de cazare turistică existente la nivelul Regiunii de Vest a României), 3rd Interntional Conferente on Business Administration and Economics, „People. Ideas. Experience” ICBAER 2014, Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Secţiunea 4 – Marketing, commerce and tourism, lucrarea 8, 23-25 octombrie 2014, Reșița, ISSN 2360-6207, disponibil pe www.icbaer.ro.

Articole/studii publicate în reviste naționale cotate CNCSIS (cu ISSN sau ISBN)

1. Gherghina Liliana, Analysis of the marketing environment in the field of services (Analiza mediului de marketing în domeniul serviciilor), Analele Universităţii „Eftimie Murgu” din Reșița, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrative, Fascicola II - Studii Economice, Tom I, revistă cotată CNCSIS B, Editura „Eftimie Murgu”, Reşiţa, 15 noiembrie 2007, ISSN 1584-0972, nr. 14 (Issue 14), pp. 208-214, disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.

2. Gherghina Liliana, Assessment study of the consumersʹ behaviours regarding the „Community Police” Public Service of the Town of Reşiţa (Studiu de evaluare a comportamentului consumatorului privind Serviciul Public Poliţia Comunitară din Municipiul Reşiţa), Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrative, Analele Universităţii „Eftimie Murgu”, Fascicola II – Studii economice, Secţiunea II – Management şi Marketing, revistă cotată CNCSIS B, Editura Eftimie Murgu, Reşiţa, noiembrie 2009, ISSN 1584-0972, nr. 16 (Issue 16), pp. 171-185, disponibil pe http://www.analefseauem.ro/.