Pentru ca Dumneavoastră să fiţi mulţumiţi de serviciile noastre, am implementat în cadrul activităţii Universităţii „Eftimie Murgu” din Reşiţa un sistem de management al calităţii, conform standardului ISO 9001:2008. Pentru aceasta, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a completa următorul chestionar.
Denumirea clientului:
Adresa clientului:
Telefon / Fax / E-mail:
Object de activitate:
Vă rugăm să bifaţi sau să acordaţi note, după caz, pentru următoarele întrebări.
1. Care este părerea Dumneavoastră despre colaborarea generală cu Universitatea „Eftimie Murgu” din Reşiţa?
2. Acordaţi note de la 1 la 10 pentru modul de satisfacere a următoarelor criterii de către Universitatea „Eftimie Murgu” din Reşiţa:
3. Cum consideraţi atitudinea personalului Universităţii „Eftimie Murgu” din Reşiţa faţă de Dumneavoastră?
4. Sunteţi mulţumiţi de modul de rezolvare a problemelor şi tratarea eventualelor reclamaţii?
Propuneri şi sugestii de îmbunătăţire a activităţii noastre şi a relaţiei Dumneavoastră cu UEMR: Vă mulţumim pentru disponibilitatea dumneavoastră de a răspunde la întrebări.