Nr. crt. |
Întrebare |
Acord puternic |
Acord |
Indiferent |
Dezacord |
Dezacord puternic |
1. |
În universitate domneşte ideea că oricine poate comunica liber cu altcineva. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
2. |
Universitatea are lideri cu o viziune clară asupra scopurilor ei. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
3. |
Oricine intră în contact cu această universitate devine loial imaginii şi misiunii ei. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
4. |
Cursurile creative şi inovative sunt rare aici. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
5. |
Profesorii sunt apropiaţi de studenţi. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
6. |
Pregătirea profesională a profesorilor asigură o calitate înaltă în toate programele de pregătire. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
7. |
Este de aşteptat ca studenţii să-şi asume responsabilitatea pentru propriul lor studiu. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
8. |
Biblioteca şi accesul la calculatoare sunt improprii. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
9. |
Loialitatea faţă de universitate este bine recompensată. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
10. |
Prietenia şi cordialitatea sunt norme valorice. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
11. |
Misiunea universităţii este clară şi oricine poate să înţeleagă şi să accepte rolul lui/ei în cadrul organizaţiei. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
12. |
Acţiunile universităţii sunt bine organizate şi în concordanţă cu scopurile ei. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
13. |
Administraţia este orientată spre oameni şi administratorilor le pasă de studenţi. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
14. |
Universitatea cere standarde de performanţă ridicate de la toată lumea. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
15. |
Studenţii sunt încurajaţi să fie creativi şi netradiţionali. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
16. |
Universitatea propune un cod etic puternic. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
17. |
Serviciile de consultanţă pentru studenţi sunt disponibile când este nevoie. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
18. |
Membrii universităţii pot avea încredere unul în celălalt. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
19. |
Studenţii au puţine oportunităţi să joace un rol activ în activităţile din universitate. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
20. |
Informaţiile relevante, atât cele simple, cât şi informaţiile ample sunt repede disponibile pentru cei care au nevoie de ele. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
21. |
Performanţa şi nu politica este răspândită în universitate. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
22. |
Dacă un student are o problemă, este de obicei cineva care să-l ajute. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
23. |
Universitatea are scopuri provocatoare şi standarde înalte pentru toate activităţile ei. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
24. |
Studenţii nu se simt restricţionaţi de regulile universităţii. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
25. |
Canalele de comunicare prin care se transmit problemele studenţilor sunt deschise şi disponibile. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
26. |
Este foarte dificil să faci lucrurile să se schimbe în universitate. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
27. |
Pentru un student cu probleme, această universitate reprezintă o atmosferă de cordialitate şi susţinere |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |